22 september 2011

Torsdag

Jag har fortfarande skitont i min vrist, men nu vet jag i alla fall vad problemet är. Löst brosk i vristen och inflammerad hälsena, it sucks! Men det känns ändå bra att jag inte hade något jobb idag eftersom det är svårt att gå och jag hoppas att det känns bättre imorgon för då ska jag jobba i Älmsta. Frågan är bara hur jag ska kunna köra bil med tanke på hur det gick igår från friskis.. Körde på 2 an hela vägen hem, inte för att det är långt men ändå. Det gör för ont för att koppla och det hördes att bilden inte va speciellt glad på mig.
Hoppas jag får sova i natt för det gick inte så bra nu i natt. Jag vred och vände och kom inte på hur kag skulle ligga eller halvsitta för att det inte skulle göra ont. Så jag kanske sover i soffan i natt nere i vardagsrummet.

Igår skulle det ha varit 15 månader.. Och jag känner mig väldigt splittrad över hur det är nu, men samtidigt kan man inte vara tillsammans om en av personerna till slut inser att man bara är tillsammans fortfarande för att man tycker synd om den andra. Det fungerar faktiskt inte i någon relation alls oavsett om man är gifta, förlovade eller bara kompisar. Man måste ju ge och ta. Och det sista halvåret har jag bara givit utan att känna att jag har fått något tillbaka. Och det har bara gjort mig svagare som person.

Jag önskar att jag kunde gå på en promenad eller något för att rensa huvudet, men när man ser ut som en stelopererad kanske inte det är det hetaste tipset. Så jag får helt enkelt hålla mig inne, funderar på att ta en stor kopp te framför tvn. N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar