26 september 2011

Måndag kväll

Kom precis hem efter att ha kört hem Deffe. Vi kollade på en film, Easy A, men det va väl mest jag som kollade till slut för hon somnade. Men jag förstår henne, hon har ju precis kommit hem från Australien. Så det va riktigt kul att träffas igen och hon följde med mig till norrtälje idag för att träffa Louise. Vi gick till Tösses och fikade och hade det supermysigt och pratade om allt och lite till. Och när man träffar klasskompisar förstår man verkligen hur tomt det är nu när man har slutat skolan och man märker verkligen hur vardagen har blivit förändrad. Och jag vet faktiskt inte om det är till det bättre.. Jag är ganska desperat om att få och behöva träffa alla eller de flesta klasskompisar för att få en chans att uppleva det som vi gick igenom tillsammans under tre år av livet. Och för mig är det tre av de bättre åren i mitt liv och därför vill jag verkligen träffa alla mina nära för att de verkligen ska förstå hur mycket jag saknar dem och hur mycket de betyder för mig och mitt liv. Ni är verkligen guld värda.

Vila i frid Melinda <3 N.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar