21 september 2011

Kväll

Har precis druckit kvälls-te och kollat lite på tv med mamma och pappa. Har grymt ont i foten sen jag va på spinning, va på spinning i fredags och hade då mina vanliga träningsskor och inte mina cykelskor som jag brukar ha. Kände att det gjorde ont i fötterna och vristerna när jag cyklade men jag körde på och sen dess har jag haft lite ont i vristerna men inte så mycket så att det har känts konstigt. Men i alla fall när jag cyklade idag med mina cykelskor kunde jag knappt stå upp och cykla för det knakade och skrapade i min vänstra vrist. Pissont! Men jag körde på och det gjorde ännu ondare så efter halva passet så va jag tvungen att ge upp. Så nu sitter jag här med bandage och haltar som fan när jag går.. Så nu är det tydligen brosk som har lossnat och skaver på benet när jag rör foten. Och det känns så jobbigt att något sånt här skulle hända när jag äntligen kommit igång med träningen igen så nu blir det ingen spinning på ett tag :/
Men jag antar att jag får helt enkelt skylla mig själv. N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar