11 oktober 2011

Tisdag

Ännu en dag har gått och jag har ont i magen av stress. När jag väl jobbar känner jag mig inte alls stressad men på kvällen får jag jätteont i magen så jag tog två treo direkt när jag kom hem. Jag jobbade till halv fyra i Älmsta och sen åkte jag direkt och städade på förskolan i tre timmar så jag kom hem vid sju. Så jag avråder alla från att ta på sig dubbeljobb för det är sjukt jobbigt! Men nu har jag gjort det så det är bara försöka göra det bästa utav situationen.. På torsdag ska jag jobba på förskolan i barngrupp och det är jag ganska nervös över. Jag har inte jobbat med förskolebarn sen jag gick i ettan på gymnasiet så det är pirrigt, men det blir nog bra. Hoppas jag i alla fall. Jag kände att jag inte kunde tacka nej när de ringde för de har nästan inga vikarier så vad gör man inte. Men känns det inte bra alls är det ju tur att det bara är en dag.


Hela dagen har jag känt att jag är som i en dimma. Jag lyssnar när någon pratar med mig och hör vad de säger men jag förstår inte sammanhanget alls.. Jag kanske är lite stressad? Men jag tror att det kommer bli bättre imorgon för då ska jag träffa Becca och vi har alltid roligt. Och jag behöver lite positiv energi känner jag och sånt är hon bra på. Förhoppningsvis kommer vi att boka biljetter till London då också. Så då kommer dagarna bli lite lättare när jag har något att verkligen längta till. N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar