10 oktober 2011

Måndag

Har precis kommit hem från jobbet och fått i mig lite middag. Har städat i tre timmar så jag är ganska slut. Att städa är mycket jobbigare än vad man tror, men det vet jag ju eftersom jag har städat förut men ändå. Jag försökte göra lite extra fint eftersom det skulle va föräldramöte ikväll. Men huvudsaken för mig är att barnen ska ha det bra på dagarna!
Imorgon ska jag jobba i Älmsta från 12 till 16, så det ska bli skönt att få sova lite extra och sen ska jag städa på kvällen så jag kommer vara totalt slut när jag väl kommer hem. Men det är det värt.
Jag kom precis på att jag måste ta mig in till Uppsala någon dag för att köpa en ny doppvärmare till mitt akvarium för den har lagt av och jag vill inte att mina fiskisar ska frysa nu när det börjar bli kallare ute. Jag har ju akvariet inne så klart men det börjar bli kallare ute och kylan kommer in.  Fan vad jag svamlar..


Jag har så mycket att skriva men det kommer liksom inte ut. Så nu ska jag spela lite och försöka läsa ut boken som jag håller på med. N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar