4 oktober 2011

Tisdag

Har börjat spela Sims på facebook.. Jag förstår inte varför jag börjar spela igen för jag kan ju aldrig sluta sen men den här gången tänker jag inte spela för pengar för jag höll på att bli ruinerad sist. Och nu måste jag verkligen spara eftersom Becca och jag ska åka till London och äventyra över en weekend och troligtvis ska jag åka till Oman i två veckor så jag måste hålla hårt i mina pengar och inte köpa något i onödan. Men det är svårt eftersom jag är en impulsmänniska men jag ska ju ändå försöka. 


Imorgon ska jag upp tidigt, börjar jobba 7.30 och då bär det av mot Norrtälje för vi ska bada. Sen jobbar jag till 15.30 och det ska bli kul. Sen är det jobb i Älmsta på torsdag och fredag. Så jag får se vad slutet av veckan bjuder på! Och lördag ska jag spendera i Uppsala hos min moster, Daniel och Elliot för Daniel fyller år. Trevligt trevligt. N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar